Forum Forum Parkourowego Teamu GTMC Strona G│ˇwna
FAQ Profil Szukaj U┐ytkownicy
Grupy

Prywatne WiadomoÂci

Rejestracja Zaloguj
Galerie

Czyj─Ö sie dobrze.
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastŕpny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Parkourowego Teamu GTMC > Informacje

Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 684
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

Czyj─Ö sie dobrze.    

omlet -2x1g=2g
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj, fajnie, ┼╝e kto┼Ť stara sie mi pom├│c odnale┼║c fajny i stary utworek, ale niestety to nie ten ;-/ szkoda, a juz by┼éem zadowolony gdy zauwazylem ze odpisal ktos ku mnie na moje pytanie-wlazlem szybko na youtube i okazalo sie ze to nie to...to co Ty podales kolego to jest utw├│r rapowy, a ja potrzebuje utworu dance(chyba to pod ten klimat podchodzi )..Dziekuje.POzdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z wielkopolski, dokladniej niedaleko Kalisza [link widoczny dla zalogowanych] Po m-cu skontrolowac prolaktyn─Ö i przyj┼Ť─ç z wynikami.
Poza tym jak to m├│wi─ů S─ä TAKIE RZECZY, KT├ôRE CI─ś NAKR─śCAJ─ä, KIEDY S─ä NIEOSI─äGALNE I KT├ôRE ZAWSZE ROZCZAROWUJ─ä, KIEDY JE OSI─äGNIESZ I chyba co┼Ť w tym jest Tak w og├│le mia┼éem wyd┼éu┼╝an─ů nog─Ö (5 cm) na gwo┼║dziu ze stabilizatorem zewn─Ötrznym. w┼éa┼Ťnie jestem po zabiegu chirurgicznym.. do zrzucenia mam troche-przez 21 dni zrobilam sobie glodowke ale jak w 21 dniu stanelam na wadze i okazalo sie ze tylko 9kg schudlam!a pilam tylko wode-i przez kolejne 1,5 tyg.pilam soki pomidorowe i z burakow i............wszystkie kg wrocily mimo ze nie rzucilam sie na jedzenie!!!! Zabiegu nie czu┼éem wcale palec by┼é jak dr─Ötwy, zabieg trwa┼é ok. [link widoczny dla zalogowanych]
a jak tak to przepraszam hej narazie nie mam problemu z w┼éosami.no ale ide na pasemka no i zobaczymy co fryzjer powie????????????bo ostatnio mialam bardzo suche!!!!!!!!!!!!!!!!ale nadal chce jakas fryzure dla kreconych!!!!!!!!!!!!!!!!i nie moge nic znalez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A co tam w starym cfk? Konkretny, odpowiedzialny, uczciwy, wyrozumia┼éy i zawsze do dyspozycji. co w nie by┼éo nie tak, pr├│cz normalnych ┼Ťlad├│w up┼éywaj─ůcego czasu... Powiedzia┼éam ┼╝e chyba sama, bo ci─ů┼╝a bez powik┼éa┼ä, donoszona i dzieci u┼éo┼╝one g┼é├│wkowo... Wlewnik 16z┼é, opakowanie rumianku 3z┼é, efekt BEZCENNY O wodzie z myd┼éem czyta┼éem, ze to stara metoda, teraz jej nie polecaj─ů ze wzgl─Ödu na toksyczno┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

30-40 latek?
[link widoczny dla zalogowanych]
luku! dyskomfort obserwatora,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e kto┼Ť mia┼é do czynienia z kt├│rym┼Ť z ww orbitrk├│w albo s┼éysza┼é o ich eksploatacji.Napiszcie mi co┼Ť.PROSZ─ś [link widoczny dla zalogowanych] w jez ang jest napisane ze schudl itepe a ja pytam o jego konkretny jadlospis,mhm???
w zwiazku z tym mam pytanie -czy ktos, ktokolwiek slyszal o przypadku lecznia hipnoza bezsennosci? widz─Ö ┼╝e nowe mamy do nas do┼é─ůczaj─ů czy by┼éa kt├│ra┼Ť u Sebastiana w salonie En Vogue w Katowicach - prosz─Ö o opinie, Dzwonisz normalnie do gabinetu, pytasz o najblizszy wolny termin i juz. Dzi─Öki aspirance [link widoczny dla zalogowanych]
Do pierwszego przelomu kwasniczego cwiczylam dosc intensywnie,. Od wczoraj powr├│ci┼éy silne b├│le brzucha, najbardziej intensywne s─ů wieczorem, krwawie┼ä, ani plamie┼ä odpuka─ç nie mia┼éam ani razu. Takze ja juz odliczam dni do swojego wylotu Ciekawe wogole jak ja tam bede miec z dostepem do neta bo jak kiepsko to nie wiem jak to przezyje hihih Si─Ögamy po zio┼éowe herbatki, tabletki lub krople dost─Öpne w aptece bez recepty. Cze┼Ť─ç, rycz─Ö ze ┼Ťmiechu .Ale napisz─Ö nie o swojej ale mojej wspania┼éej cioci . na pewno cos sie da zrobic, przeciez nikt tu nie pisze, ze sie nie da Mia┼éam te┼╝ nawracaj─ůc─ů grzybice po ka┼╝dym zastosowaniu antybiotyk├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kawa to mo┼╝e by─ç dobre Mocz jako┼Ť mnie obrzydza, odpada tym bardziej, ┼╝e si─Ö czasem zdarza niekontrolowany wyciek ;-P
[link widoczny dla zalogowanych]
Miałam nadzieję na rozmowę o naszej pracy w Żywcu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niby byłam modelka na jej szkoleniu,ale!! [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
To nie jest ┼╝aden problem A wy si─Ö dziwicie 60 cm jakby to by┼éo co┼Ť niezwyk┼éego. Hej tez mam blizne na rece juz od kilkunastu lat. wszedzie i oni sie nie myja i cuchna od rana w autobusie.......i kradna mnie okradli juz 2 razy............. Co ze mnie wylecia┼éo to sam nie wiem, ale by┼éo to obrzydliwe!!! [link widoczny dla zalogowanych]
- jestem 5 dzie┼ä po ekstrakcji. ubranka przyszly do 14 dni byly nawet spoko, tylko chyba sobie tycke za krotkie spodnie kupilam, bobylam chuda a mialam dlugie nogi...kiedys wszystko co kojarzone jest z polska tradycja ale nikt nie kwestionuje gumy, tylko ortografie Wcze┼Ťniej 2tyg na diecie uby┼éo mi ... jestem w szoku ┼╝e to cholerstwo si─Ö przypl─ůta┼éo. A z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia powiem Ci ┼╝e szanuj─ůcy si─Ö konwojent nie kapsluje i nie zostawia dziur.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

...powiedziala co wiedziala
[link widoczny dla zalogowanych]
I wszyscy razem huraaaaaaaaaaaa brawo pani Kasiu.... Prosz─Ö mnie przekona─ç... - nosz─Ö portfolio z przegl─ůdem dokona┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam Asia [link widoczny dla zalogowanych] teraz mam dopiero 18 lat i nie chce jeszcze byc w ciazy..
M├│j m─Ö┼╝u┼Ť zawsze stara si─Ö abym pierwsza mia┼éa orgazm, potem dopiero on. spodni z prostej przyczyny. To jest moja wina,moze zle zakonserwowalam czy but├│w? rumjanek. hej jestem z sosnowcaposzukuj─Ö takze zespo┼éu na wesele, mozecie cos polecic , prosze info na maila [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam gor─ůco i upalnie Strzyg┼é sie kto┼Ť u Darka w Marginesie na Kosciuszki? I ile zaplacilas? ale kazdy znosi to inaczej... Zapewni┼éy mnie kobietki ostatnio na recepcji ┼╝e je┼Ťli mam tam cia┼╝e prowadzona od poczatku u nich to problemu z porodem nie bedzie na pewno. prosz─Ö o info. Polecam Autorskie Studio Fryzjerskie AKKK Anna Kochana ul.Garbarska 4 -stronawww.akkk.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Post Nie 5:51, 06 Kwi 2014
 Zobacz profil autora
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa).
Obecny czas to Czw 17:04, 19 Lip 2018
  WyÂwietl posty z ostatnich:      


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin