Forum Forum Parkourowego Teamu GTMC Strona G│ˇwna
FAQ Profil Szukaj U┐ytkownicy
Grupy

Prywatne WiadomoÂci

Rejestracja Zaloguj
Galerie

Normalka.
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastŕpny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Parkourowego Teamu GTMC > Informacje

Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 684
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

Normalka.    

Warto pojechac i zobaczyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chce sobie powiekszyc usta na wiosne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja wieki temu my┼Ťla┼éem, ┼╝e im mniej, tym lepiej - ale tak nie jest, bez sensu kiedy┼Ť si─Ö katowa┼éem dietami typu 1000kcal (chocia┼╝ ja jakiej┼Ť przesadnej nadwagi nigdy nie mia┼éem, przy 182cm max.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pod wpływem blizn mam przykurczone 3 palce u lewej i 3 u prawej ręki. [link widoczny dla zalogowanych] niech mi ktos dokladnie powie jak sie robi ta lewatywe.prosze
Wybieram si─Ö na piaskowanie - zdam relacj─Ö. Lewatywa jest bardzo przyjemna i jak widzac zdrowa. na 4, ? no w┼éa┼Ťnie my┼Ťle, ┼╝e tam wszystkie kobietki kroj─ů... byla ponad 300% ponadnorme. [link widoczny dla zalogowanych]
Potrafi doradzi─ç , dobrze zrozumie─ç czego oczekuje klient .. Watpie, zeby pracodawca patrzyl na wzrost . Oczywi┼Ťcie pod k─ůtem koloryzacji. Zacz─Ö┼éam oczyszczanie organizmu, ale... Wolskiej w Warszawie. mam pewien problem otoz boli mnie cos w duzym palcu u nogi i podejrzewam ze wrasta mi paznokiec ale problem polega w tym ze patrzylam dlubalam w nim i nie zauwazyl;am zeby gdzies on wratsal no ale palec mnie boli i nie wiem co to moze byc juz sama nie wiem co z tym zrobic pomocy hej Belllla uczy┼éam sie troch─Ö na jeziorze, teraz chce spr├│bowac na morzu i jade w tym roku na hel.
Strata czasu i pieniedzy!
[link widoczny dla zalogowanych]
końska i bardzo bolesna, więc rzadko stosowana.
┼╗adnego oj ┼╝adnego, kiedy┼Ť margines by┼é ok ale to by┼éo wieki temu a szkoda
Bambi...
[link widoczny dla zalogowanych]

W Niemczech wiaze sie to z kursami w jakims kollegium.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierogowe ciasto jak zwykle, a nadzienie :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jaaa a moze ty powiedz cos o sobie, czy tez jestes pracownikiem zywca?
To prawda ale zak┼éadaj─ůc ┼╝e paznokie─ç nie ma tendencji do wrastania.

A moze mi ktos pomoze. [link widoczny dla zalogowanych] Mia┼éam cudown─ů fryzur─Ö ┼Ťlubn─ů wszyscy mi tak m├│wili ;P
wiem co m├│wie, pisze bo krew mnie zalewa, jak ktos komus radzi jakies inne inwazyjne, a co gorsza, nieskuteczne metody dobrze przyswajalnego wapnia, co zapobiega odwapnieniu organizmu, a tak┼╝e zawieraj─ů cenny magnez i ┼╝elazo. maja wplyw na nasza mase (ja jestem osoba ktora swego czasu wchlaniala odzywki bialko-weglowodanowe aby przytyc i chodzila 2 lata na silownie - efekt 7 kg w gore - nieduzo chyba jak na 2 lata?). [link widoczny dla zalogowanych] tml a zauwa┼╝yli┼Ťcie, ┼╝e prawie wszystkie mia┼éy powiekszane usta i u zadnej nie widac? [link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny walczcie z zasadaami tak jak ja!! wysz┼éy kasztanowe,a co ciekawe, odrostu w og├│le si─Ö nie zabarwi┼éy, jednak nie s─ů zbyt widoczne. w┼éa┼Ťnie jestem po zabiegu chirurgicznym.. re┼╝im w─Öglowodanowy. Kto┼Ť poleci mo┼╝e jakie┼Ť kursy na terenie Katowic, b─ůd┼║ okolic? podlaczam sie!!! [link widoczny dla zalogowanych] k_1_PL.avi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dziekuje i pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bezsenno┼Ť─ç, niepok├│j, l─Ök, wra┼╝liwo┼Ť─ç na ha┼éas i dotyk, impulsywno┼Ť─ç, nadpobudliwo┼Ť─ç, nieumiarkowanie w mowie (inaczej nadmierna gadatliwo┼Ť─ç) w po┼é─ůczeniu z chaotyczno┼Ťci─ů my┼Ťli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zwiazek z muzulmaninem to ogromne ryzyko i osobiscie nigdy bym sie w to nie pakowala.
[link widoczny dla zalogowanych]
W Sharleyu dowiedziałam się, że takich podskórnych wyprysków nie powinno się w ten sposób traktować.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://bmw3serie.4rum.nl/viewtopic.php?f=5&t=3513]?? [/url]
Co do spalania t┼éuszczu jest jedna zasada im wysi┼éek d┼éu┼╝szy tym bardziej procesy uzyskiwania energi zachodz─ů na poziomie t┼éuszczowym, dla ka┼╝dego potrzebny czas jest inny, ale og├│lnie m├│wi si─Ö ┼╝e po ok 1 godzinie ci─ůg┼éego wysi┼éku ok 40% energii pochodzi z przemian t┼éuszczowych.
pozdrawiam i czekam na jakie┼Ť informacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I to by┼é koniec, normalnie film mi si─Ö urwa┼é. [link widoczny dla zalogowanych] Ale mog─Ö bez wi─Ökszych problem├│w wyj┼Ť─ç do sklepu Z ciuchami i kom├│rkami - nic nie m├│w!!!
Cos okropnego . nie mozna tych blizn wyciac i zeszyc tak jak ja zrobiłam? [link widoczny dla zalogowanych] _ciesni_nadgarstka.pdf Uwazajcie nawww.ajenci.fora.pl. .. [link widoczny dla zalogowanych]
5.Tomasz Kot jak mia┼éam mniejszy kamie┼ä na z─ůbkach to piaskowania mi nie robili, ale ostatnio dawno nie by┼éam i zrobili mi w┼éa┼Ťnie piaskowanie. przez gangi muzu┼éman├│w gwa┼écone [link widoczny dla zalogowanych] Hejka!! Mam nadziej─Ö, ┼╝e po nim b─Öd─Ö w┼Ťr├│d pisz─ůcych (czytaj- ┼╝yj─ůcych), to opowiem wszystko, mo┼╝e komu┼Ť to pomo┼╝e, tak jak Wy mnie pomog┼éy┼Ťcie... pozdrawiam wszystkich. Czy ktos to mo┼╝e stosowa┼é?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moja waga przekroczyła ostatnio 80 kilo!!
[link widoczny dla zalogowanych]
a co do tej zupy kapu┼Ťcianej to ja ugotowa┼éam sobie ca┼éy gar a zjad┼éam z tego mo┼╝e 2 talerze...
I od tego czasu czuj─Ö straszny b├│l i pieczenie twarzy-jakby mi kto┼Ť na ni─ů wrzatek wylewa┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do oczyszczajacej sie
[link widoczny dla zalogowanych]

A┼╝ przedwczoraj postanowi┼éam, ┼╝e zrobi─Ö sobie dobrze bez prysznica, ┼╝eby sprawdzi─ç, czy rzeczywi┼Ťcie mog─Ö mie─ç potem problemy w sp├│┼é┼╝yciu bez prysznica... [link widoczny dla zalogowanych] 80 c i niby 38 rozmiar buhaaaaaaaaa
a jemu co sie stalo.kojarze go ale nie widzialam ze nie zyje proces Czasami pare s┼é├│w potrafi podnie┼Ť─ç cz┼éowieka na duchu cho─ç jest bardzo ci─Ö┼╝ko. Jestem 3 dni po operacji.Rano w pi─ůtek operacja w szpitalu w Nowej Soli a w sobot─Ö by┼éam w domu[jeden dzie┼ä pobytu w szpitalu].Czuj─Ö si─Ö rewelacyjnie.Dziewczyny,nie b├│jcie si─Ö.Nie mam dren├│w,szwy nie ci─ůgn─ů,mo┼╝na to prze┼╝y─ç.Bior─Ö hormony i zobacz─Ö co z wag─ů.Operowa┼é mnie dr Czy┼╝ak.Brawo i dzi─Ökuj─Ö. ´╗┐hymmmm... [link widoczny dla zalogowanych]
Nie by┼éo mnie tu mo┼╝e p├│┼é roku a wszyscy znowu polecaja wode utlenion─ů, spirytus i tribiotic ! Witam, waze 48kg, spodnie nosze 36, a biust mam w rozmiarze E 70, przy ktorym na dodatek ciezko znalezc stanik:/... a to jest praca w jakims banku - czy ja cos pomylilam? ┼Üci─Öli mnie cudnie...Je┼║dzi┼éam tam ponad rok co 3 miesi─ůce do pani Dominiki, kt├│ra potrafi┼éa tak ┼Ťci─ů─ç, ze a┼╝ dech zapiera┼éo. to znaczy ze fatalnie. Nie slyszales chyba zeby ktos uczyl alkoholika pic z umiarem,
[link widoczny dla zalogowanych]
w pierwszej dobie po.......
dajcie dalej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mysli ze bedzie sobie spacerowal z kolegami i kuzynami a ja bede spacerowac z jego wrzeszczolem ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Post Czw 13:34, 10 Kwi 2014
 Zobacz profil autora
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa).
Obecny czas to Sob 20:37, 16 Gru 2017
  WyÂwietl posty z ostatnich:      


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin